Zavřít
E-mail
Heslo
Zapamatovat přihlášení
Zapomněli jste heslo?
Chcete mít přehled o novinkách a slevách?

Jiné situace v angličtině pro samouky online

Máte-li nějaké nejasnosti, zkuste najít odpověď na této stránce nebo dotaz pošlete na mail

Kde a jak lze vstoupit do klientské sekce ?

V záhlaví webu je šedé tlačítko s nápisem Přihlásit do klientské sekce. Po jeho stisknutí se zobrazí přihlašovací dialog. Při zaškrtnutí volby Zapamatovat přihlášení zůstanete z daného počítače přihlášení aktivní i po uzavření internetového prohlížeče. Přihlášení lze deaktivovat tlačítkem Odhlásit.

Mohu si změnit moje jméno a heslo ?

ANO a NE. Na stránce Údaje studenta si kdykoli můžete změnit vaše heslo pro přihlášení do Klientské sekce. Minimální délka hesla je 6 znaků. Jako jméno slouží pro přihlašování vaše e-mailová adresa. Ta je pro Higginse vaší jednoznačnou identifikací a nelze ji proto změnit. Totéž platí pro přihlašovací údaje objednatele.

Může mi Higgins volat na pevný telefon ?

ANO. Higgins vám může telefonovat na všechna česká mobilní, pevná a VoIP čísla. Ta mohou začínat prefixy 2, 3, 4, 5, 6, 7, 95, 97 nebo 910. Protože po dobu výuky máte být na zadaném čísle k dosažení, je nejlepší použít mobilní telefon. Telefonáty jsou pro volaného studenta zdarma, hovorné platí Higgins.

Dovolá se mi Higgins i do zahraničí ?

ANO, pouze však na mobil s českým číslem. Pokud vycestujete v průběhu výuky do zahraničí, pak si můžete buď výuku přeplánovat (na dobu po vašem návratu) nebo můžete výukové telefonáty přijímat i v průběhu zahraniční cesty. Roamingová část hovorů Higginse bude zahrnuta do faktury od vašeho mobilního operátora. Higginsovi nelze zadat zahraniční telefonní číslo.

Mohu mít současně spuštěno více kurzů ?

NE. Dokud není ukončen poslední den jednoho kurzu, není možné z webu zahájit kurz další. Lze však současně zakoupit více kurzů a postupně či současně je přidělit stejnému studentovi. Ten si musí jednotlivé kurzy aktivovat postupně. Kurz musí být přidělen nejdéle do 60 dnů od zakoupení a spuštěn do 60 dnů od jeho přidělení.

Lze v průběhu kurzu "přeskočit" na jiný kurz ?

NE. Při objednávání kurzu věnujte prosím zvýšenou pozornost výběru jeho vhodné úrovně. Po uhrazení kurzu už nelze přejít z jednoho kurzu do druhého. Např. v průběhu kurzu úrovně easy nelze přejít na kurz úrovně very easy nebo medium. To lze udělat až po dokončení aktuálního kurzu, a to zakoupením dalšího kurzu. Děkujeme.

Mohu svůj kurz přenechat někomu jinému ?

ANO. Ve vaší Klientské sekci můžete případně na stránce Údaje studenta změnit vaše číslo na telefonní číslo jiné osoby. Od dalšího dne bude Higgins volat tomu, komu jste kurz přenechali. Pokud mu eventuálně sdělíte i vaše přihlašovací jmén a heslo, získá dotyčný také přístup k textové podpoře i k nahrávkách telefonátů. Nezapomeňte si po ukončení kurzu změnit věše heslo pro vstup do klientské sekce.

Jsou výsledky kurzu k dispozici i po jeho ukončení ?

ANO. Nahrávky dialogů si student může přehrát či stáhnout až 90 dnů po ukončení kurzu. Rovněž si student může po celou tuto dobu zobrazovat i tisknout příslušnou textovou podporu. Po uplynutí 90 dnů Higgins výsledky kurzu vymaže. Současně jsou také smazány záznamy o přidělení kurzu studentovi.

Fungují webové stránky na tabletech a mobilech ?

BEZ ZÁRUKY. Higgins garantuje plnou funkčnost svého webu na všech běžných prohlížečích používaných na stolních a přenosných počítačích. Web funguje správně na počítačích s MS Windows XP, Vista, 7, 8, 10 a také pod OS Linux i MAC OS. V některých prohlížečích existují některá dílčí omezení. Např. v Opeře nelze přehrávat hovory přímo z webu. Nebo v MS IE8 je stránka Prametry kurzu poněkud pomalejší.

Higgins - anglická konverzace po telefonu

 
<<  Přeplánování výuky angličtiny pro samouky online  <<
 

Mohlo by vás zajímat

Jak to funguje
Vyzkoušejte výuku
+420 210 326 106
(úroveň very easy)
+420 210 326 107
(úroveň easy)
+420 210 326 108
(úroveň medium)
Ceny hovorů odpovídají běžným
telefonátům do pevné telefonní sítě.
Nabídka kurzů
Dárkové poukazy

Kontaktujte nás

Sociální sítě